КЗ "ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ"
РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Меню сайту
Фінансовий звіт
http://centrydyt.at.ua/publ/ finzvit/finzvit/2-1-0-1
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Положення про методичну раду

                                                                                                     «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                                                                                                                          Наказ   КЗ «Центр  дитячої

                                                                                                                           та юнацької творчості»

                                                                                                                            ________ 2019   №____

 

Положення

 про методичну раду  комунального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості»

 

1.Загальні положення

1.1. Відповідно до пункту 22 Положення про позашкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.05. 2001 р. за № 433, у закладі створюється методична рада.

1.2.У своїй діяльності методична рада керується Законом України «Про позашкільну освіту» та іншими нормативно - правовими актами, що регулюють діяльність позашкільних навчальних закладів, цим Положенням.

2. Мета, завдання і принципи діяльності методичної ради

2.1.   Метою діяльності методичної ради є забезпечення ефективного

управління системою методичної роботи в закладі.

2.2.   Основними завданнями методичної ради є:

•        забезпечення суттєвого підвищення якості позашкільної  освіти шляхом оптимізації методичної роботи в закладі;

•        визначення стратегічних напрямів методичної роботи в закладі;

•        планування и організація роботи над єдиною науково- методичною проблемою;

•        визначення пріоритетів у методичній роботі, забезпечення планування, організації, контролю й аналізу методичної роботи в закладі;

•        укладання угод про спільну діяльність науковців і педагогічного колективу з актуальних питань навчання і виховання дітей та молоді, науково-методичної роботи;

•        сприяння організації науково - дослідницької роботи педагогів і вихованців;

•        координація змісту методичної роботи зі змістом діяльності науково-методичних установ району;

•        проведення експертизи авторських навчальних програм, методичної продукції;

•        розроблення педагогічних проектів та моделей, положень, здійснення їх експертизи;

•        керівництво підготовкою і проведенням конференцій, семінарів, формування банку педагогічних інновацій;

•        надання педагогам допомоги в оволодінні інструментарієм вироблення власного оновленого стилю діяльності в умовах розвитку закладу;

•        проведення моніторингових досліджень із метою відстеження ефективності процесу розвитку професійної компетентності педагогів, впливу методичної роботи на якість навчально - виховного процесу;

•        зміцнення науково-методичної бази закладу.

2.3. Методична рада діє на засадах:

•        самоврядування;

•        колегіальності ухвалення рішень;

•        добровільності і рівноправності членства;

•        відкритості, гласності.

3. Створення методичної ради та організація її діяльності

3.1. Методична рада створюється наказом директора  закладу. Орієнтовний склад ради 5—7 осіб.

3.2.Персональний склад ради формується з досвідчених педагогічних

працівників закладу і затверджується наказом директора на початок навчального року.

3.3.Кожного навчального року проводиться ротація складу методичної ради.

3.4. Організація роботи методичної ради покладається на її голову та секретаря, які планують роботу, проведення засідань ради.

3.5.Методична рада може створювати тимчасові творчі групи, ініціативні групи, до складу яких входять керівники методичних об'єднань, творчих груп, педагоги-експериментатори.

3.6. Члени методичної ради працюють на громадських засадах.

3.7. План роботи методичної ради розробляється на навчальний рік на

основі аналізу підсумків, діагностичного вивчення методичної роботи в закладі.

       План методичної ради розробляється головою ради за участю членів ради, обговорюється на засіданні ради, затверджується директором закладу.

      Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менше ніж чотири рази на рік.

      Засідання методичної ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.

      Рішення методичної ради приймається простою більшістю голосів.

      На засіданні методичної ради ведеться протокол, в якому записується його номер, дата засідання, прізвища присутніх, порядок денний, стислий зміст

 виступів, пропозиції. До протоколу додаються матеріали з розглянутих питань.

3.8.Основними функціями методичної ради є:

Прогностично-проектна:

• аналіз стану та тенденцій життєдіяльності закладу;

• визначення цілей та завдань, шляхів та засобів їх оптимізації;

• проектування, програмування та планування заходів з розвитку закладу.

Методична:

• науково-методичне забезпечення діяльності структурних підрозділів закладу;

• проведення моніторингових досліджень;

• здійснення науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу.

Організаційно-педагогічна:

• сприяння пошуку та використання в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;

• створення колективу однодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;

• здійснення загального керівництва методичною, інноваційною діяльністю (проведення науково-практичних конференцій, семінарів, методичних конкурсів, виставок тощо);

•  проведення експертизи планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи;

• координація діяльності з питань науково-методичної роботи з іншими підрозділами та закладами освіти — районними методичними об'єднаннями, науково-методичною радою райво, інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників;

• організація участі педагогів у методичних заходах різних рівнів;

• організація цілеспрямованої роботи з молодими педагогами;

• організація самоосвіти педагогів;

• поповнення банку даних про досягнення психолого-педагогічної науки та  педагогічного досвіду.

Інструктивно-методична:

• інструктаж та консультування педагогів з питань виконання законодавчих нормативно-правових актів, які спрямовані на розвиток позашкільної освіти;

• оперативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників закладу, району, області,країни.

Пошуково-дослідницька:

• стимулювання ініціативи та активізація творчості членів педагогічного колективу до науково- дослідної, експериментальної діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі;

• контроль процесу та результатів досліджень, проектів, експериментів, здійснюваних у закладі;

• організація   консультування   педагогів   із   проблем   інноваційної, дослідницької діяльності, розвитку професійної компетентності педагогів.

Вивчення, узагальнення й поширення педагогічного досвіду:

•  вивчення професійних досягнень педагогів, узагальнення педагогічного

досвіду та впровадження його в практику роботи педколективу;

• узагальнення й поширення досвіду керівників творчих об’ єднань на сторінках педагогічної преси.

4. Права та обов'язки членів методичної ради.

4.1.Члени методичної ради вивчають та аналізують стан методичної роботи в закладі, її результативність, створюють умови для підвищення рівня професійної компетентності педагогів, забезпечують участь усіх педагогічних працівників у методичній роботі.

4.2. Члени методичної ради мають право:

• користуватися    нормативно -    правовою    та    науково-методичною

документацією з питань професійної діяльності, яка надходить в методичний кабінет, наявним довідково-інформаційним фондом у встановленому порядку;

• брати участь в опитуванні, анкетуванні, надавати пропозиції адміністрації

закладу щодо вдосконалення змісту методичної роботи;

• виїжджати у творчі відрядження з метою вивчення та обміну досвідом

роботи.

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: CDT (17.02.2017)
Переглядів: 238 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz