КЗ "ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ"
РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Меню сайту
Фінансовий звіт
http://centrydyt.at.ua/publ/ finzvit/finzvit/2-1-0-1
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Навчальні програми


ВІДДІЛ ОСВІТИ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
РОКИТНІВСЬКИЙ БУДИНОК ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ


ПОГОДЖЕНО
науково-методичною
радою районного
методичного кабінету
протокол № 01
від 02.09.2015
        ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом відділу освіти
        райдержадміністрації
10.09.2015   №  295


НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
з позашкільної освіти
гуманітарного напряму
«Англійська для початківців»
3 роки навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смт Рокитне – 2015
    Укладач:
Мартинчик Наталія Миколаївна – керівник гуртка «Англійська для початківців» Рокитнівського будинку дітей та молоді.

Рецензенти:
Федорович Ніна Миколаївна - методист Рокитнівського районного методичного кабінету.
Парчук Галина Єреміївна–  методист Рокитнівського будинку дітей та молоді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
    На сьогодні до числа найбільш актуальних  питань позашкільної освіти належать виховання патріотичних почуттів, поваги до рідної мови та мови інших народів світу.
   Створення навчальної програми обумовлено необхідністю виховання особистості зі сформованою компетенцією міжособистісної взаємодії  в умовах багатонаціонального і полікультурного світового простору.
    Метою програми є формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого, поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві.
Практична:
-    оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в усному та писемному мовленні;
-    уміння розуміти пісенний та поетичний матеріал;
-    уміння виконувати проектні роботи, творчі завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди;
-    оволодіння системою знань про культуру та традиції англомовних країн.
Освітня:
-    формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;
-    формування розуміння значення іноземної мови в суспільстві, залучення вихованців до діалогу культур.
Виховна:
-    виховання культури спілкування;
-    розширення світогляду;
-    виховання естетичного сприйняття пісенно-поетичного матеріалу;
-    виховання толерантного ставлення до інших культур,
-    розвиток позитивних якостей;
-    розвиток творчого рівня вихованців, артистизму.
 Основні завдання полягають у розвитку  в дітей  мовної культури,     культури спілкування;
-    формуванні комунікативної компетенції: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;
-    розвитку вміння будувати діалогічну взаємодію на основі гуманістичних цінностей;
-    розвитку загальної мовної здібності вихованця, у формуванні та розвитку здібностей і бажання використовувати іноземну мову як засіб спілкування, як спосіб залучення до іншої національної культури;
-    виховання естетичного сприйняття пісенно-поетичного матеріалу, виховання культури спілкування;
-    розширення світогляду, розвиток позитивних якостей.
    
      Програма початкового та основного рівнів навчання розрахована на  дітей молодшого та середнього шкільного віку. Зміст програми розподілений на 3 роки навчання із загальною кількістю годин на рік -144, відповідно 4 години на тиждень.
      Особливістю даної програми є широке використання ігор для навчання іноземної мови. Кожне заняття будується як заняття спілкування, максимально наближеного до природного спілкування, щоб діти якомога раніше відчули результат своїх зусиль. Для створення комунікативної обстановки на заняттях важливу роль відіграє підтримка високої активності кожної дитини.
      Навчальну програму побудовано на основі лінійного принципу, який передбачає систематичне і поступове ускладнення матеріалу. Новий навчальний матеріал викладається на основі вивченого та у тісному зв’язку з ним.
      Програма націлена на засвоєння навчального матеріалу безпосереднього на заняттях (без домашніх завдань) з метою наслідування дітьми артикуляції, вимови, ритмічної та інтонаційної організації мовлення фахівця  і носіїв англійської мови ( звукозапис).
      Навчання  в гуртку передбачає такі основні  види діяльності:
-    аудіювання, тобто сприймання на слух іншої особи;
-     оволодіння мовленням у двох формах – діалогічній і монологічній;
-    вивчення  напам’ять  невеликих віршів, пісень, лічилок;
-    тренування вимови, тобто точного відтворення звукової структури слова, словникового наголосу та інтонації на основі нескладних мовних конструкцій;
-    вивчення лексики;
-    вивчення граматики;
-    ознайомлення з літерами англійського алфавіту;
-    навчання читання за транскрипцією.
   Пріоритетними є творчі завдання, які  діти виконують в ігровій формі, що сприяє становленню їх здібностей і створює сприятливий психологічний клімат.
    Рівень володіння англійською мовою наприкінці навчання в гуртку відповідає рівню Elementary згідно з загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти.
    Формами контролю за результативністю навчання є проведення  вікторин, конкурсів, участь у святах, презентаціях, творчих звітах.

Початковий рівень, перший рік навчання
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 


з\п
    
                          Тема

          Кількість годин       
        усього    теоретичних    практичних       
1.    Вступ    2    1
1    1       
2.    Привітання. Прощання    4    2                  2       
3.    Про себе і свою сім’ю    12    4    8       
4.    Пори року     12    4    8       
5.    Кольори    6    2    4       
6.
7.    Овочі  та фрукти
Команди.    8    2    6       
7.    Команди    8    3    5       
8.    Одяг


    8    3    5       
9.    Лічба від 1 до 12
    8          2    6       
10.
    Геометричні фігури. Лічба до 100    8    3    5       
11.    Іграшки    6    2    4       
12.
    Частини тіла людини
    8    2    6       
13.    Професії    8    3    5       
14.    Посуд
    6    2    4       
15.    Продукти харчування
    8    2    6       
16.    Свійські тварини    8    2    6       
17.    Дикі тварини    8    2    6       
18.    Кімната    6    2    4       
19.    Школа. Шкільне приладдя    8    2    6       
20.    Підсумок    2    2           
                                                                   Разом
    144    47    97    

  ЗМІСТ ПРОГРАМИ
1.Вступ (2год.)
   Знайомство дітей із закладом. Бесіда про правила поведінки в кабінеті гурткової роботи. Знайомство зі звуками та буквами англійської мови. Гра «Луна».
2.Привітання. Прощання (4год.)
  Фрази привітання та прощання: привіт, доброго ранку,доброго дня, добрий вечір, до побачення, на добраніч. Вірш привітання «Доброго ранку».
3.Про себе і свою сім’ю (12год.)
    Загальні назви членів родини, сім’ї. Дівчинка, хлопчик, жінка, чоловік. Я, ти, він, вона, його. Як тебе звати? Мене звуть… Як її  (його) звати? Її (його) звуть… Хто ти? Я дівчинка (хлопчик). Скільки тобі років? Мені 6 років. Де ти живеш? Я живу в Сумах. Пісня «Як тебе звати?».
 4.Пори року (12год.)
  Осінь, зима, весна, літо. Погода. Яку пору року ти любиш? Яка зараз пора року? Вірш.
5. Кольори(6год.)
   Назви кольорів. Який це колір? Це жовтий колір? Так/ні. Якого кольору собака? Він коричневий. Який колір тобі подобається? Мені подобається білий. Дай мені рожевий м’яч, будь ласка. Дякую. Гра «Вгадай колір».
6. Овочі  та фрукти (8год.)
    Назви овочів та фруктів. Це морква? Так/ні. Що ти любиш? Я люблю яблуко. Вірш «Овочі та фрукти». Гра «Чого не має?»
7.Команди (8год.)
   Стій, іди, стрибай, біжи, іти, лети, плавай, спи, прокидайся, вмивайся. Що ти вмієш робити? Я вмію бігати. Я не вмію літати. Зарядка-пісня «Вставай».
8. Одяг (8год.)
  Назви одягу: спідниця, блузка, штани, кофта, сорочка, пальто, куртка, капелюх, шкарпетки. Що ти одягаєш? Я одягаю блузку. Вірш «Я одягаю».
9. Лічба від 1 до 12 (8год.)
  Нумерація чисел від 1-12. Рахування предметів. Гра «Більше чи менше». Лічилочка «Один, один, один».
10. Геометричні фігури. Лічба до 100 (8год.)
  Назви геометричних фігур: квадрат, трикутник, овал, круг, ромб. Колір,розмір. Гра «Збери картинку».
11. Іграшки (6год.)
  М’яч, лялька, собака, коробка, лисиця, ведмідь, заєць. Малий, великий, гарний, мій. Що це? Це лялька. Це машинка? Візьми, дай мені. Гра «Чи маєш ти?».
12. Частини тіла людини (8год.)
  Назви частин тіла людини: обличчя, око, вухо, ніс, губи, лоб,щоки, волосся, плечі, спина, рука, нога, живіт. Зарядка-пісня «Підніми праву руку».
13. Професії (8год.)
  Вчитель, інженер, водій, міліціонер, лікар, медсестра. Ким ти хочеш стати? Я хочу стати… Гра – лічилка «Один, два, три. Хто він?».
14. Посуд (6год.)
 Тарілка, чашка, склянка, ложка, ніж, виделка, чайник, каструля, сковорода. Що є на столі? На столі є ложка. Гра «Що зникло у Федори?».
15. Продукти харчування (8год.)
  Назви продуктів харчування. Їсти, пити, готувати. Що ти любиш їсти? Я люблю їсти… Що ти любиш пити? Я люблю пити… Гра «Спіймай слово і поверни назад».
16. Свійські тварини (8год.)
  Загальні назви свійських тварин.  Яка твоя улюблена тварина? Моя улюблена тварина… Кіт – великий. Кошеня – маленьке. У курки є курча. Гра «На фермі».
17. Дикі тварини (8год.)
 Назви диких тварин: лисиця, вовк, тигр, лев, слон, ведмідь,мавпа, жираф, заєць, верблюд, олень. Ліс, зоопарк. Ведмідь живе у лісі (зоопарку). Гра «Здогадайся».
18. Кімната (6год.)
   Стіл, стілець, картина, диван, двері, вікно, стіна, стеля, підлога. На, біля. Коробка на столі. Лялька біля дивану. Де коробка? Що ти бачиш на столі? Що тобі подобається? Мені подобається диван.
19. Школа. Шкільне приладдя (8год.)
   Я учень. Олівець, ручка, зошит, книжка, лінійка, портфель, пензлик, гумка. Назви уроків. Мій улюблений предмет.
20. Підсумок (2год.)                                  
                                                   
 

 

Основний рівень,  перший рік навчання
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

з/п                       Тема                             Кількість годин       
        усього    теоретичних    практичних       
1.    My family and me. (Моя сім'я і я)    38    18    20       
2.    Beautiful world around us (Чудовий світ навколо нас)    40    17    23       
3.    My home -my castle. (Мій дім - моя фортеця)    24    11    13       
4.    Tastes differ (Про смаки не сперечаються)    22    11    11       
5.    Be happy, be healthy! (Будь щасливим,будь здоровим!)    20    10    10       
    Разом    144    67    77       
                        

                                               ЗМІСТ ПРОГРАМИ
1.  My family and me (Моя сім'я і я) (38 год.)
Давайте знайомитися. Мої улюблені іграшки. Моє сімейне дерево. Пригоди в країні Граматика Present Indefinite Tense). Мати, тато і я -спортивна сім'я. Риси характеру: який я? Вивчення віршів, пісень, приказок.
2.  Beautiful world around us (Чудовий світ навколо нас) ( 40 год.)
Знайомимось з тваринами. Дикі та домашні тварини. Пригоди в зоопарку. Знайомимося з птахами. Кольори веселки. Пригоди в країні Минулих справ (Past Simple Tense). Пори року. Веселі свята. Похід до магазину модного одягу. Зовнішність людини. Вивчення віршів та приказок, прослуховування пісень.
3.  My home -my castle (Мій дім - моя фортеця) (24 год.)
Подорож до країни постійних та регулярних дій. На шляху до Великого Знавця країни Граматики. В гостях у Великого Знавця Граматики. Ласкаво просимо в наш дім! Цей дивакуватий Інфінітив! Чи можна запитати? ( конструкція питальних речень).
4.  Tastes differ (Про смаки не сперечаються) (22 год.)
Пригоди в країні майбутніх дій (Future Indefinite Tense). Повторення вивченого. Негативні речення. Про дивний-предивний займенник. Пригоди в далекому майбутньому. Їстівне-неїстівне. Фрукти, овочі - на ваш смак. Складання рецептів. Вивчення віршів та пісень.
5. Be happy, be healthy! (Будь щасливим, будь здоровим!) (20 год.)
Дієслова Have i Has! Indefinite. «Юні кухарі» - культура харчування, столові прибори, складання рецептів, ігри. Опис зовнішності. Риси характеру. Звіт про цікаво проведений час у гуртку англійської мови. Підсумки, завдання на літо.
 
 Основний рівень, 2-й рік навчання
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
 

з/п    Тема    Кількість годин       
        усього    теоретичних    практичних       
1.    Be happy, be healthy! (Будь здоровим та щасливим!)    34    16    18       
2.    My home -my castle. (Мій дім - моя фортеця.)    26    10    16       
3.    My family and me. (Моя сім’я і я.)    10    4    6       
4.    Tastes differ. (Про смаки не сперечаються.)    16    6    10       
5.    Beautiful world around us. (Чудовий світ навколо нас.)    26    10    16       
6.    The country of the mists. (Країна туманів.)    22    10    12       
7.    Famous people of Great Britain. ( Відомі люди Великобританії. )    10    4    6       
    Разом     144    60    84    

ЗМІСТ ПРОГРАМИ
1. Be happy, be healthy! (Будь здоровим та щасливим) (34 год.)
Вступна бесіда, знайомство. Проектна робота «My working day». Повторення часів групи Indefinite. Риси характеру. Вивчення прислів'їв та приказок. Прослуховування пісень, вивчення віршів. Числівник, читання та вимова дат. Конструкція типу «Used to», ing-ова форма глаголу. Показники часів дієслова. Проектна робота «What do you want to be?». Оборот: There is, There are. Розмовні формули мовного етикету. Частини тіла, рухи та емоції. Повторення вигуків. Зовнішність людини. Активізація назв видів спорту, спортивного приладдя, дій.
2. My home -my castle (Мій дім - моя фортеця) (26 год.)
Аудіювання текстів. Пісні та загадки англійською. Порядок слів у реченні. Речення: оповідне, негативне, стверджувальне, запитально-негативне. Переклад казки на вибір. Драматизація казки на вибір вихованців. Робота зі словником. Бесіда «Моє рідне місто». Проектна робота «The map of my town». Рекомендації щодо оволодіння англійською граматикою. Складання розповіді « Моя подорож до…». Проектна робота «Дім, в якому я живу». Проектна робота «My native land».
3. My family and me ( Я та моя сім'я) (10 год.)
Розповідь про себе та про свою сім'ю. Група часів Continious. Дієслово To have. Повторення займенників, прийменників. Проект «Моє сімейне дерево». Батько, мати, я - спортивна сім'я.
4. Tastes differ (Про смаки не сперечаються) (16 год.)
Гра «Їстівне-неїстівне». Активізація лексичних одиниць по темі «Фрукти та овочі». Вивчення віршів, приказок, прослуховування пісень та міні-текстів. Повторення назв предметів кухонного вжитку, продуктів харчування. Основні ознаки та функції герундія. Проект «Кулінарне диво». Читання казки англійською мовою. Група часів Perfect. Правила поведінки за столом. Рольові ігри «У відділі продуктів».
5. Beautiful world around us  (Чудовий світ навколо нас) (26 год.)
Світ тварин. Дикі та свійські тварини. Проектна робота «Екскурсія до зоопарку». Повторення звуків, звукосполучень, фонетичні ігри. Вивчення віршів, прислів'їв, прослуховування текстів, пісень. Проектна робота «The world about us». Повторення лексичних одиниць на тему «Кольори веселки», «Пори року», «Свята Великобританії». Проектна робота: «Метеоролігчний прогноз. Погода на наступний тиждень».
6. The country of the mists  (Країна туманів) (22 год.)
Лондон - столиця Великобританії. Присвійний відмінок іменника. Однина та множина іменника. Свята та традиції Великобританії. Вивчення віршів, прослуховування пісень, аудіо текстів. Твої закордонні друзі. Написання листа закордонному другу. Модальні дієслова, дієслово To be. Міста Великобританії. Ступені порівняння прикметників. Проектна робота: «Екскурсія по Британії».Спорт Великобританії. Різновиди запитань.
7. Famous people of Great Britain  (Видатні люди Великобританії) (10 год.)
Знайомство з письменниками Британії. Видатні люди Великобританії (Король Артур, Маргарет Тетчер, Уїнстон Черчілль та ін.). Вивчення віршів, приказок, прослуховування пісень, текстів. Проектна робота «Чого я навчився за рік у гуртку англійської мови?». Підсумкове заняття.

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Вихованці  мають знати:
- щоденні формули: ввічливості, привітання, звертання, вітання, запрошення, згоди, відмови, співчуття, компліменти, прохання та ін.;
- необхідний лексичний та граматичний матеріал для повноцінного спілкування англійською;
- знати відомих людей Великобританії, культуру та традиції англійців.
Вихованці мають вміти:
- ставити запитання, відповідати на запитання опонента, вести бесіду
( використовувати діалогічну та монологічну мову), розуміти та передавати інформацію;
-сприймати та розуміти пісенний, поетичний матеріал;
- розуміти на слух матеріал аудіювання, сприймати та розуміти пісенний, поетичний, драматичний матеріал;
- грати в лексичні ігри, декламувати вірші англійською, робити  проектні роботи.
Вихованці мають набути досвід:
-    використання в житті щоденних формул спілкування, діалогічної та монологічної мови.
                                              
                                                 ЛІТЕРАТУРА
1. Англо-російський і російсько-англійський словник для школяра. Фонетика: Граматика: Лексика до розмовних тем. /Сост. А.А.Кадук.- К.: А.С.К., 2001.
2. Авторська програма «Вчимо англійську» // Позашкілля №6, грудень 2007.
3. Англійська крок за кроком: Курс для початківців. В 2 т. Т.1, Т.2 - М.: ООО «Росмен- видат».-2000.- 558 с.
4.Англійська мова: фонетика і граматика в таблицях: навчальний посібник / Під ред.. А.В. Климишина.- Харків: Ранок, 1998.-128 с.
5. Англійська мова. Повний курс в одному томі: Російська версія. - 6 видання.- Харків: Каравела, 2005.- 688 с.
6.Англійська мова. Довідник для школяра.- М 31 Донецьк: ООО ПКФ «БАО», 2003.-448 с
7.Вікна в англомовний світ ( історія, географія, соціальні аспекти, мовна ситуація).- К.: ООО «ІП «Логос», 2004.- 544 с.
8.Г.Д.Томахин. По країнах мови, що вивчається: Англійська мова: Довідкові матеріали.- М.: освіта, 1993.
9. Е.І.Пассов. Вчитель іноземної мови: майстерність і особа. М.: Просвіта, 1993.
10. Сучасний англо-російський та російсько-англійський словник 50000 слів + граматика/ укладач Т.А. Сиротина - Донецьк: ООО ПКФ «БАО», 2003.-992 с.
11. The first Aid in Modern English Phonetics - Фонетична будова англійської мови: Методичні вказівки для студентів педагогічних університетів / Упорядники: О.А. Габріеля, Л. Г. Максименко, А. С. Чужик.- Луганськ: Альма-матер, 2003.-62 с.
 12.Плахотнік В.М., Полонська Т.К. Англійська мова. Підручник для 1 класу. – Київ – Ірпінь : Перун, 1997р.
13. Приблизні авторські програми по іноземних мовах //Англійська мова та література № 26,2008
14. Приблизні авторські програми по іноземних мовах //Англійська мова та література № 19-21,2009                                                                                                        

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: CDT (03.03.2017)
Переглядів: 61 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz