КЗ "ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ"
РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Меню сайту
Фінансовий звіт
http://centrydyt.at.ua/publ/ finzvit/finzvit/2-1-0-1
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

СХЕМА-КОНСПЕКТ ГУРТКОВОГО ЗАНЯТТЯ
24.01.2017, 15:53

СХЕМА-КОНСПЕКТ ГУРТКОВОГО ЗАНЯТТЯ

( як приклад)

 

   Заняття №____       _________________________

     Дата,  місце, час проведення

Тема заняття.

 Мета заняття (навчальна, розвивальна, виховна).

  Завдання заняття.

Методи:

  • словесні (розповідь, бесіда, пояснення, лекція, інструктаж тощо);
  • наочні (демонстрація предметів, явищ, посібників тощо);
  • практичні (практична робота, навчальні вправи, ігрові вправи, лабораторні досліди, екскурсія, похід тощо).

Рівні повідомлення навчального матеріалу (необов 'язково):

 -  інформаційний (навчальний матеріал подасться у вигляді готової  інформації  -  (розповідь, де­монстрування, пояснення);

     - інформаційно-операційний (водночас з інформаційним способом відтворення навчального мате­ріалу розгорнуто пояснюється функціонування об'єкта вивчення та способи оперування ним);

- проблемний (визначається проблема і намічається шлях її розв'язання, наприклад, розгортання низки логічних міркувань і доведень).

Методи виховання (необов'язково):

  • переконання;
  • емоційний вплив;
  • стимулювання.

Терміни (в т. ч. додаткові до даної теми).

Міжпредметні зв'язки

Тип заняття (засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований).

Форма заняття: індивідуальне, групове, фронтальне.

Обладнання: таблиці, плакати, саморобні посібники, схеми, моделі, ТЗН, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал, діаграми, література тощо.

 

 

 

 

Хід заняття  (його структура)

(залежить від типу заняття, інших параметрів)

I. Вступна частина

- повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів;

- актуалізація опорних знань;

        - мотивація навчальної діяльності гуртківців.

II. Основна частина

  • висвітлення керівником матеріалу нової теми;
  • оволодіння   новими   теоретичними   знаннями,   ознайомлення   з   термінами,   способами  практичних дій;
  • залучення учнів до самостійного осмислення нового матеріалу, самостійна робота учнів;
  • підведення гуртківців до узагальнень, висновків.

 

III.Заключне частина

  • обгрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок;
  • загальний підсумок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів;
  • повідомлення завдань на наступне заняття;
  • рекомендована література
Категорія: Мої файли | Додав: CDT
Переглядів: 44 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz