КЗ "ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ"
РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Меню сайту
Фінансовий звіт
http://centrydyt.at.ua/publ/ finzvit/finzvit/2-1-0-1
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради керівникам гуртків при підготовці до заняття

1. Опрацюйте розділи програми, які треба вивчати на занятті.

2. Вивчіть матеріал цього розділу.

3. Проаналізуйте навчальний матеріал.

4. Сформулюйте мету заняття. Дайте відповідь на запитання, чого б ви хотіли досягти в результаті заняття.

5. Представте колектив групи, окремих вихованців, постарайтесь намітити їхній шлях до реалізації задач заняття.

6. Виберіть найбільш результативні методичні прийоми для даних вихованців.

7. Співставте обрані прийоми зі своїми можливостями, визначте свої дії на занятті.

8. Обміркуйте структуру заняття, його хід.

9. Зафіксуйте все підготовлене у плані або конспекті.

10. Повторіть про себе або вголос вузлові моменти плану.

11. Перевірте себе:а) які факти, загальні поняття повинні бути засвоєні на занятті;б) яке вміння формуються на даному занятті;в) які світоглядні поняття, моральні чи естетичні оцінки необхідно сформувати на даному занятті;г) якого роду емоційну реакцію варто викликати в учнів при вивченні даного матеріалу.

1) Приходьте в кабінет раніше початку заняття. Переконайтесь, чи все підготовлено до заняття, чи чисто у кабінеті, чи підготовлено наочне приладдя. Домагайтесь, щоб всі вихованці вас вітали, але не витрачайте на це багато часу.

2) Почніть заняття енергійно. Необхідно вести заняття так, щоб кожний вихованець із початку до кінця заняття був зайнятий справою.

3) Захоплюйте вихованців цікавим змістом матеріалу, розумовою напругою, допомагайте слабким повірити у свої сили. Тримайте в полі зору усю групу. Запобігайте спробі порушити робочий порядок, проводьте інструктажі з ОП та ТБ.

4) Звертайтесь трохи частіше з проханням, запитаннями до тих, хто може зайнятись на занятті іншою справою.

5) Дайте вказівки вихованцю, над чим варто працювати, перевірте виконання даного завдання. Це буде привчати до дисциплінованої праці. Вихованець буде звикати до того, що вказівки керівника гуртка треба виконувати обов’язково.

6) Закінчуйте заняття загальною оцінкою. Оцінюйте вихованців за старанність. Подякуйте усій групі й окремим вихованцям. Нехай вихованці відчують почуття задоволеності від результатів праці на занятті.

7) Припиняйте заняття на перерву. Нагадуйте про обов’язки чергового.

8) Утримуйтесь від зайвих зауважень.

9) Не допускайте конфліктів із цілою групою, а якщо він виник, не затягуйте його, шукайте розумні шляхи його розв’язування.

10)Пам’ятайте: там, де є сумніви у правоті керівника гуртка, не кажучи про ті випадки, коли вина його безперечна, конфлікт повинен вирішуватись на користь учнів.

11) Пам’ятайте слова М.Добролюбова: “Справедливий керівник – це такий керівник, поступки якого виправдані в очах вихованців”.

Пам’ятка педагогу позашкільного закладу

1. Педагог – професія особлива, вона потребує щоденної постійної самоосвіти і самовдосконалення, толі природним буде на вас елегантний одяг, і ваше природно буде виявляти ваш інтелект і рівень загальної культури, а погляд і посмішка будуть доброзичливими і щирими, і все, що ви будете говорити, робити викликатиме у ваших вихованців довіру і бажання наслідувати вас.

2. Загальна тональність спілкування педагога з учнями повинна бути спокійною, витриманою, а ще добре, коли педагог володіє почуттям гумору і вміє будь-яку проблемну ситуацію вирішувати легко, без зайвої моралі.

3. Чітка продуманість всіх складових частин вашого заняття, реалізація практичних і теоретичних завдань (згідно плану) – це головний показник рівня вашої фахової майстерності.

4. Пам’ятайте, що кожне заняття у позашкільному закладі повинно мати свій сценарій, оригінальний за формою і змістом, де педагог – і сценарист, і режисер, і виконавець водночас.

5. Ваша палка переконливість, внутрішня енергетика у поєднанні з викладанням змістовного цікавого матеріалу під час занять будуть сприяти формуванню стійких інтересів до знань.

6. Відомо, що свіже повітря, чистота і комфорт навчального кабінету створюють необхідні умови для занять.

12 ПОРАД КЕРІВНИКАМ ГУРТКІВ

1. Знайдіть свій внутрішній голос, прислухайтесь до нього і чітко сформулюйте.

2. Реагуйте діями на дії і щодо дії.

3. Розвивайте сприйнятливу до ризику ментальність.

4. Довіряйте процесові так само, як і людям.

5. Поважайте цілісність особистості, працюючи з іншими.

6. Прагніть працювати з колегами.

7. Шукайте різноманітності, уникайте хуторянства.

8. Перегляньте свою роль, щоб вона не обмежувалася класною кімнатою.

9. Урівноважуйте роботу і життя.

10. Спонукайте директорів та інших керівників до розвитку інтерактивного професіоналізму і підтримуйте їх у цьому.

11. Прагніть до неперервного вдосконалення і вічного навчання.

12. Стежте за зв’язком між вашим розвитком і розвитком учнів та постійно посилюйте його.

Творчий паспорт обдарованої дитини

Творчий паспорт — спосіб фіксування, накопичення й оцінювання (та самооцінювання) індивідуальних досягнень вихованця гуртка в певний період навчання; колекція робіт і результатів учня, що демонструє прогрес і досягнення у гуртку.

Творчий паспорт вихованця гуртка  — це систематичне та спеціально організоване збирання доказів, що керівник і вихованець гуртка використовують для моніторингу знань, навичок і взаємин учня з однолітками. У цьому випадку вихованець гуртка є активним учасником процесу оцінювання, що спрямований на відстеження прогресу в навчальній і творчій діяльності та результатів докладених для цього зусиль.

Творчий паспорт  дозволяє враховувати найрізноманітніші результати активності вихованця гуртка: навчальні, творчі, соціальні, комунікативні.

Сенс творчого паспорта  вихованця гуртка

  • Інтеграція кількісної та якісної оцінок.
  • Основний зміст творчого паспорта обдарованої дитини: показати всім, на що вона здатна.

 

Концепція творчого паспорта  вихованця гуртка

         Творчий паспорт вихованця гуртка як накопичувальна оцінка демонструє стійкі й тривалі результати, компенсуючи ефект випадкового успіху або неуспіху в ситуації іспиту, тестування.

         Матеріал творчого паспорта  вихованця гуртка збирають упродовж усього періоду занять у гуртку.

Які важливі педагогічні завдання допомагає розв’язувати творчий  паспорт  вихованця гуртка?

  • Розвивати навички рефлексивної та оцінної діяльності вихованців гуртків (рефлексія — це схильність до аналізу своїх переживань, міркування про свій внутрішній стан).
  • Створювати додаткові передумови й можливості для успішної реалізації творчих задатків.

Розділи творчого паспорта  вихованця гуртка
                   Титульний аркуш 
                   Моє ім'я
                   Моя сім'я
                   Мені цікаво
                   Мої досягнення

                                             Титульний аркуш
                 Включає особисті дані дитини. Прізвище,  ім'я, по батькові, рік народження, місце проживання, вік. Титульний аркуш можна прикрасити на свій смак і помістити на нього фотографію.
                                                            
                                                  Моє ім'я

            Тут пропонується розповісти, що означає ім'я, яким нарекли дитину батьки. Розповісти, який характер мають люди з цим іменем, і погодитися або не погодитися з цією характеристикою. Навести приклади людей, які прославили це ім’я і скласти невелику розповідь про них.

                                               Моя сім'я

         Потрібно розповісти про маму, тата і всіх тих родичів, з якими живеш. Хто вони, де працюють, чим займаються, як проводять час. Які існують сімейні традиції, яке місце ти займаєш у сім'ї і чим допомагаєш. І взагалі все, що є сказати про себе і свою сім'ю. Можливі навіть побажання на майбутнє, власні мрії, що стосуються сім'ї. Додаються фотографії або малюнки.
                                                 
                                            Мені цікаво

         У кожної людини є якісь інтереси, а у дітей їх багато, ось і описуйте із задоволенням, розміщуйте картинки, вирізки з журналів, фотографії, описи.

                                        Мої досягнення

     Чим гордиться дитина? Які є грамоти, дипломи та ін. (перелік досягнень вихованця гуртка.) Тут можуть бути розміщені фотоматеріали робіт вихованця гуртка, що всебічно демонструють  результати його роботи і зусилля, докладені для їх досягнення.   

     Перелік даних розділів може бути змінений, так само як і розділи можуть бути доповнені додатковими даними (на розсуд керівника або вихованця гуртка).

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz